Lucreaza de acasa? Birou? Cum iti poti gasi usor colegii

Stabilirea locului de desfasurare a muncii angajatilor este o nevoie operationala cat si o obligatie de conformitate. Un proces de colectare si centralizare bazat pe foi de calcul si control manual genereaza inerent erori de date, cat si constrangeri in consultarea acestor informatii. Oraroo structureaza procesul de colectare a acestor date, poate lua in calcul capacitatea spatiului de munca (modele hibrid de lucru) si automatizeaza accesul la informatii oferind vizibilitate intregii echipe.

Gestionarea locului de desfășurare a activității

Flexibilitatea orelor și spațiului de desfășurare a activității angajatilor si colaboratorilor creaza complexitate in planficarea muncii. Aceasta reprezinta una din provocările cu care se confruntă fiecare manager, indiferent de domeniul de activitate. Multe dintre opțiunile pe care azi le avem în legătură cu programul și biroul vin la pachet cu o nevoie de organizare clară a angajaților și activităților lor. Managerilor si colegilor din departamentul HR le revine aceasta responsabilitate.

De obicei, managerii sunt cei care planifică pentru fiecare angajat programul de lucru, inclusiv locul de desfășurare a muncii. Procesul manual de colectare si centralizare la nivelul departamentului HR a unor foi de calcul completate de manageri este greoi. In plus, ia timp si se poate face cu erori de procesare. Ulterior datele colectate nu sunt vizibile angajatilor si managerilor. Ei au nevoie de interactiune cu datele respective, ele avand un caracter operational, nu numai de conformitate.

Abordarea Oraroo

Platforma Oraroo include o secțiune care structurează aceste informatii și automatizează accesul la ele. In acest fel Oraroo vine în sprijinul managerilor si celor din departamentul de HR cu o soluție la îndemână.

Toate planificările legate de locul de unde lucrează un angajat se reflectă în Calendarul echipei mele.

Aici managerul poate face alocările, alegând una dintre cele trei categorii:

  • Acasă
  • La sediul clientului
  • La sediul companiei

În secțiunea Companie – Echipa mea el vede dacă oamenii au sau nu planificarea făcută și le poate desemna un loc de desfășurare a muncii în funcție de specificațiile proiectelor la care ei sunt alocați.

Aceste planificări sunt vizibile nu doar managerii, ci toți membrii echipei, făcând posibilă o comunicare mult mai eficientă între colegi. Toți angajații știu în orice moment unde este oricare dintre cei implicați într-un proiect.

Avantajul Oraoo

In Oraroo se poate defini si capacitatea unui loc de desfasurare a muncii – spre exemplu numarul de posturi de lucru.  Este o functionalitate utila in mai multe contexte – pentru respectarea distantarii in pandemia COVID sau in modul de lucru hibrid, in care birourile au capacitate mai mica decat numarul total de angajati.

În situația în care una dintre persoane, spre exemplu, nu poate fi la locul desemnat în planificare, poate solicita schimbarea alocarii, care va merge la la manager pentru aprobare. In acest fel se poate implementa un flux de solicitare si aprobare lucru de acasa, la solicitarea angajatului. 

O data aprobata solicitarea, locul sau de desfasurarea a lucrului va fi vizibil catre toți cei interesați de activitatea lui.

În plus, toate planificările de desfasurare a locului de munca se reflectă în foaia colectivă de prezență. Aceasta este accesibila în Acțiuni rapide – Export foaie colectivă de prezență.

Prin această automatizare în Oraroo, managerii sau responsabilii din departamentul de HR nu mai sunt nevoiți să completeze manual locul de desfasurare a muncii in acest document.

Astfel, beneficiile acestei functionalitati în Oraroo sunt:

  • Vizibilitatea oferită întregii echipe, pentru o desfășurare mai eficientă a activității.
  • Reducerea riscurilor de erori de introducere date si eliminarea riscurilor de erori in procesarea datelor colectate
  • Completarea locului de desfasurare a muncii in foaia de prezență nu mai reprezintă o activitate consumatoare de timp
Despre Oraroo

Modelul de lucru la distanță al companiilor de servicii creative și profesionale necesită soluții pentru gestionarea muncii.

Într-un moment în care atât de multe companii caută câștiguri de productivitate, prin centralizarea informațiilor într-o singură viziune holistică și în timp real, se elimina riscul de supra-alocare și se împuternicesc managerii de proiect să ia decizii proactive.
În același context al muncii la distanță, angajaților trebuie să li se faciliteze accesul ușor la informațiile legate de muncă, precum și procese rapide si digitale de administrare pentru a menține un nivel ridicat de implicare.

Abordând nevoile de mai sus, Oraroo își propune să îmbunătățească performanțele operaționale și financiare ale companiilor de servicii profesionale si uneste intr-un singur sistem managementul de proiectgestionarea resurselortarifarea și facturarea contractelor, administrarea forței de muncă, business intelligence și integrarea cu sistemele existente.

Incercati gratuit Oraroo  sau versiunea demo

Lucreaza de acasa? Birou? Cum iti poti gasi usor colegii
Derulează în sus