Noua versiune Oraroo – release Sept 2020

Luna septembrie a adus noi funcționalități pe Oraroo!

Pentru că Oraroo se află într-o continuă dezvoltare, ne dorim să fii la curent cu toate îmbunătățirile aduse pe platformă.

Odată cu noul release de la începutul acestei luni, iată ce noi funcționalități am implementat:

  • Planificarea echipei tale pe activități de proiect

De acum, îți poți organiza echipa în funcție de activitățile pe care membrii acesteia le desfășoară pe un anumit proiect.

La nivel de proiect se pot defini mai multe activități, pe care pot fi alocați membrii echipei tale. Prin intermediul acestei funcționalități, atât tu, cât și echipa ta, veți avea o mai bună viziune asupra sarcinilor care trebuie îndeplinite, în funcție de proiect.


Planner Proiectele echipei mele

  • Pontaj pe activități de proiect

Pe baza noii funcționalități menționate anterior, echipa ta va putea realiza pontajul în funcție de activitățile proiectului pe care este alocată.

Pontajul se va realiza mult mai simplu, atunci când membrii echipei tale vor ști exact pe ce activități trebuie să ponteze, iar tu vei obține un raport mai eficient la final de lună, atunci când vei dori să verifici efortul depus de echipa ta, în funcție de activitățile desfășurate pe proiecte.


Foaia mea de pontaj

  • Planificarea angajaților pe Spații de Lucru și generarea Foii Colective de Prezență

Dacă ești Responsabil HR sau Manager de echipă, cu Oraroo poți planifica Spațiile de Lucru de unde angajații își desfășoară activitatea.

De multe ori aceștia lucrează din diverse locuri: fie de acasă, în regim de tele-muncă, de la sediul clientului sau de la unul din birourile companiei. Mai ales în perioada curentă, răspunsul la întrebarea “Unde este X?” poate lua timp, fie dacă e formulată de un coleg sau de managerul direct.

Tot ceea ce trebuie să faci este să stabilești Spațiile de Lucru pentru sediile companiei și sediile clienților, apoi poți continua cu planificarea locului de muncă pentru angajați.


Spatii de lucru

Calendarul echipei mele te va ajuta să planifici eficient locurile de muncă, în funcție de activitatea angajaților, care se desfășoară fie de Acasă, de la Sediul Clientului sau Sediul Companiei. Totodată, membrii echipei pot verifica planificarea proprie sau a celorlalți membri ai echipei, respectiv a altor colegi din companie.

Astfel, va exista o vizibilitate clară asupra locului de unde angajații își desfășoară activitatea și a planificării activității pe viitor.


Calendarul echipei mele


Calendarul echipei mele

Pe baza planificării efectuate în Calendarul echipei mele, va putea fi generată și Foaia colectivă de prezență, care este obligatorie din punct de vedere legal.


  • Generarea automată de documente

Pentru că ne-am dorit să îți ușurăm munca, Oraroo îți oferă posibilitatea de a genera documente pe bază de model, precum adeverințe, declarații și cereri de concediu. Aceste documente sunt generate la nivel de: Angajat și Cerere concediu.

Angajat: Responsabilul HR poate genera adeverințe și declarații, pe baza datelor personale și de angajat înregistrate anterior în Oraroo.

Cerere concediu: Dacă în cadrul companiei este necesar ca cererile de concediu ale angajaților să fie printate și semnate, atât angajatul, cât și Responsabilul HR pot genera acest document.




Planificarea și monitorizarea activității echipei tale se poate realiza mult mai eficient cu Oraroo. Suntem în continuă dezvoltare, așa că urmărește-ne pentru a fi la curent cu toate funcționalitățile pe care le implementăm.


Linkedin


Youtube


Facebook

Înregistrează-ți compania și testează gratuit platforma aici.

Oraroo. Timpul Contează!

Noua versiune Oraroo – release Sept 2020
Derulează în sus